نصائح للبشره 2010
مـنـتــديـآت حـيـث آلآبــدآع ®
| |~

غْـِـِـِيْـِـِـِر مُـِـِـِسَـِـِـِِجَـِـِـِل

لأنـنـآ نـعـشـقِ التـميز والـِمُـِمَـِيّـزِيْـטּ يشرفنـآ إنـظمـآمڪ معنـآ فيـﮯ مـنـتـديـآت حـيث الابداع | |

أثبـت تـوآجُـِدڪ و ڪـטּ مـטּ [ الـِمُـِمَـِيّـزِيْـטּ ..!

لـِڪي تـسـتـطـيـع أن تُـِتْـِِבـفَـِنَـِـِا [ بـِ موآضيعـڪ ومشارڪاتـڪ معنـِـِـِآ ]

| |~
مـنـتــديـآت حـيـث آلآبــدآع ®

~][ ڷبُى رۈـפـڪَ يًـآ زائر نورتـہ مـُنتديآإت حـيـث آلآبــدآع ® .~
 
الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخول  صفحه الاعلانات المجانيه  
          
مواضيع مماثلة
.
 


رسائل العيد
» دورة لتعلم اللغة الإنجليزية من المنزل يقدمها مدرس إنجليزي الأصلالسبت أبريل 21, 2012 5:45 am من طرف » منتدى وشاح الخجلالخميس مارس 29, 2012 1:22 pm من طرف » توصيات الأسهم السعودية:الأحد مايو 29, 2011 4:08 am من طرف » توصيات السوق السعودىالسبت مايو 21, 2011 9:16 am من طرف » توصيات للأسهم المصريةالأربعاء أبريل 27, 2011 4:48 am من طرف » توصيات الأسهم السعودية عبر الجوالالأحد أبريل 24, 2011 6:38 am من طرف » التوصيات اللحظية المضاربية للسوق السعودىالثلاثاء أبريل 05, 2011 6:09 am من طرف » توصيات الأسهم السعودية عبر الجوالالأحد مارس 20, 2011 8:14 am من طرف » توصيات الفور. عبر الجوالالخميس مارس 03, 2011 6:46 am من طرف » توصيات الفور. عبر الجوال2011الأربعاء فبراير 23, 2011 1:11 am من طرف

شاطر | 
 

 نصائح للبشره 2010

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
Bookmark and Share
http://i32.servimg.com/u/f32/14/92/52/01/ououoo16.png الموضوعالأصلي : نصائح للبشره 2010  المصدر : منتديات حي الابداع  الكاتب:  sloom
avatar
معلومات الاتصال
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
معلومات العضو
عدد المساهمات : 181
تاريخ التسجيل : 25/02/2010

مُساهمةموضوع: نصائح للبشره 2010   الإثنين يوليو 05, 2010 5:05 pm





نصائح للبشرة 2010 نصائح لبشرة رائعة و شابة خلطات وصفات خلطة
وصفه طرق طريقة ماسكات











google_protectAndRun("ads_core.google_render_ad", google_handleError, google_render_ad);






نصائح للبشرة 2010 نصائح لبشرة رائعة و شابة خلطات
وصفات خلطة وصفه طرق طريقة ماسكات تبييض تنظيف
تفتح ازالة التخلص لتبييض لتنظيف تجميل صينيه الوجه البشره
الجسم الرقبه اليدين صابون الخدود الدهنيه الجافه شد ترهل كريمات جفاف
سريعه سهله مصمونه مجربه تبييض تنعيم الانف

اولا حالتك النفسية مهمة جدا حاولي بقدر الامكان تبعدي
دماغل عن أمور ممكن تعكنن عليكي ودا أنك تغسلي عقلك والله مش هزار العقل
كمان لازم تغسيلة


وتصفية من مشاغل الدنيا اليومية الي بتقابلنا كلنا ودا
أذا اتبعتي رياضة معينة او حتي المشي اليومي أو القعدة مع اصدقاء حلوين
يملوا القعدة بهجة يعني تبعدوا


عن الكلام الي يخص الاكل ومشاكل الرجالة والبيت

ثانيا ألاكل حاولي ديما يكون عندك في البيت أكبر كمية
من الالوان الخضرا من الخضروات وتستعمليها بشكل يومي في ال 3 وجبات ولو
بتشتغلي خدي معاكي ومتضحكيش علي كلامي - خيار- طماطم جامدة - جزر مقشر -
وفاكهة من اي نوع


ثالثا الماء - مهم جدا تشربي السوائل سواء مياة أو
حاجات دافية وياريت أعشاب طبيعية وأجمل حاجة ممكن انصحك بيها وهي سنة عن
الرسول صلي الله علية وسلم

(السنا والسنون) وهي الشمر والينسون
وممكن كوب يوميا بعد ماتصحي من نومك ومرة تانية في وسط النهار زي مابتشربي
الشاي بأنواعة جربي كمان الشمر


والينسون ومتقوليش دا
للاطفال أنتي كمان جسمك محتاج نفس الفؤاد الي في الاعشاب دي ومن أهم فوائد الشمر والينسون هو علاج جميع أنواع الانفلونزا


والتهاب الحلق وبلغم الصدر للمدخنين وراحة المعدة
لاصحاب الحرقان الدائم وتهدئة الاعصاب للقلق المصاحب للنوم وراحة القولون
للبتعاني من الانتفاخ الدائم


واذا كنتي بتشتكي من تغير دائم في ميعاد الدورة
الشهرية واختلال هرموني والتهاب اعصاب ووجع ظهر وانتفاخ في الجسم بسبب حبس
الماء الذائد عليكي


وعلي البردقوش ودا عشب
موجود عند كل العطارين واجمل واطعم من الشاي والوصفة سهلة تغلي معلقة مع
كوب ماء وتحلية بعسل بسكر زي ماتحبي وممكن


من غير سكر وتشربية وبالهنا والشفا علي صحتك يارب
مرة يوميا ولما وزنك ينزل شوية ابقي ادعيلي


رابعا في حاجات بسيطة اوي ممكن تجيها وتستعمليها
بأنتظام وهيكون ليها تأثير رائع علي بشرتك وهي وصفة جدتي (جلسرين وماء ورد وليمون ) واصحاب


البشرة الحساسة يقللوا في الليمون
) وتخلطي الجميع وتدهني يوميا ايديكي وبشرة الوجهة والرقبة وجميع جسمك اذا
حبيتي وأبقي أفتكريني بالدعوة الحلوة


,اخيرا أطلبي ديما بالدعاء الجميل (اللهم
حسن في خلقي وخلقي أنك القدير علي كل شيء
)


وعلي فكرة عاوزة اقولك حاجة ديما شوفي نفسك جميلة لكي
يراكي الاخرون جميلة ولاتقللي من قدر نفسك أبدا وهي ليست دعوة للغرور ماعاذ
الله ولكن المثل


يقول كن جميلا تري الوجود جميلا. وشكرا علي حسن
الاستماع.





توقيع

الاعلانات :

Bookmark and Share
http://i32.servimg.com/u/f32/14/92/52/01/ououoo16.png الموضوعالأصلي : نصائح للبشره 2010  المصدر : منتديات حي الابداع  الكاتب:  الراقي~
avatar
معلومات الاتصال
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://hhhh.techno-zone.net
معلومات العضو
عدد المساهمات : 933
تاريخ التسجيل : 24/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: نصائح للبشره 2010   الإثنين يوليو 05, 2010 6:44 pm





مشكوووووووور
ينقل للفسم الصحيح
توقيع


قلبقلب

الاعلانات :

Bookmark and Share
http://i32.servimg.com/u/f32/14/92/52/01/ououoo16.png الموضوعالأصلي : نصائح للبشره 2010  المصدر : منتديات حي الابداع  الكاتب:  لطيف الروح
avatar
معلومات الاتصال
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
معلومات العضو
عدد المساهمات : 5
تاريخ التسجيل : 07/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: نصائح للبشره 2010   الأربعاء يوليو 07, 2010 7:57 am





شكررررررررررا لكم على النصائح

الاعلانات :

Bookmark and Share
http://i32.servimg.com/u/f32/14/92/52/01/ououoo16.png الموضوعالأصلي : نصائح للبشره 2010  المصدر : منتديات حي الابداع  الكاتب:  sloom
avatar
معلومات الاتصال
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
معلومات العضو
عدد المساهمات : 181
تاريخ التسجيل : 25/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: نصائح للبشره 2010   الجمعة يوليو 09, 2010 6:10 pm





مشكورين علي الردود
تسلموووووو
توقيع

الاعلانات :

Bookmark and Share
http://i32.servimg.com/u/f32/14/92/52/01/ououoo16.png الموضوعالأصلي : نصائح للبشره 2010  المصدر : منتديات حي الابداع  الكاتب:  Ϻēƨƒēŗ
avatar
معلومات الاتصال
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
معلومات العضو
عدد المساهمات : 352
تاريخ التسجيل : 20/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: نصائح للبشره 2010   السبت سبتمبر 25, 2010 3:03 am





مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو(ر) تقبل مروري
توقيع



الاعلانات :

Bookmark and Share
http://i32.servimg.com/u/f32/14/92/52/01/ououoo16.png الموضوعالأصلي : نصائح للبشره 2010  المصدر : منتديات حي الابداع  الكاتب:  Ϻēƨƒēŗ
avatar
معلومات الاتصال
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
معلومات العضو
عدد المساهمات : 352
تاريخ التسجيل : 20/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: نصائح للبشره 2010   السبت سبتمبر 25, 2010 3:04 am





مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو(ر) تقبل مروري
توقيع



الاعلانات :

 

نصائح للبشره 2010

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مـنـتــديـآت حـيـث آلآبــدآع ® ::  منتديات المرأة والإسره :: عالم حواء - أسرار البنات - ازياء و موضه البنات - عطورات وتسريحات البنات-